نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
925
-
الف
+

بررسی فلم های «هفت بهار نارنج» و «روایت ناتمام سیما» در سینما آی فیلم امشب

ششمین گزارش اختصاصی آی فیلم۲ از چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر ایران، امشب نشر خواهد شد.

گزارش اختصاصی آی فیلم 2 از چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر ایران در برنامه «سینما آی فیلم» امشب 18 بهمن (دلو) از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

بر این اساس، ششمین برنامه از سلسله گزارش های اختصاصی از چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر ایران در آی فیلم 2 با محوریت بررسی فلم های «هفت بهار نارنج» و «روایت ناتمام سیما» با حضور عوامل تولید و بازیگران این اثر نشر خواهد شد.

«هفت بهار نارنج» به کارگردانی «فرشاد گل سفیدی» و تهیه‌کنندگی «محمد کمالی پور» محصول سال1401 خورشیدی می باشد که در چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر ایران حاضر است.

فلم «هفت بهار نارنج»روایت قصه عشق اساطیری شمس و طلعت است و «علی نصیریان»، «لادن مستوفی»، «سارا رسول‌زاده»، «فرهاد آئیش»، «هومن حاجی عبداللهی»، «فرج گل سفیدی» و «باران سلطانی مقدم» از جمله بازیگران این اثر هستند.

«روایت ناتمام سیما» به کارگردانی «علیرضا صمدی» و هنرنمایی بازیگرانی چون «حامد کمیلی»، «آزاده صمدی»، «غزل شاکری»، «مهران احمدی»، «مسعود کرامتی» و «مریم سعادت» از جمله آثاری است که در بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر سال روان حضور دارد.

این فیلم یک اثر اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده است: داکتر «آرش سمین» زندگی خوب و موفقی دارد اما شایعه‌ای در فضای مجازی، شرایط خانوادگی او را تغییر می‌دهد و...

 برنامه «سینما آی فیلم» با محوریت بررسی فلم های «هفت بهار نارنج» و «روایت ناتمام سیما» که در چهل ویکمین جشنواره فجر ایران به نمایش درآمد، امشب 18 بهمن (دلو) ساعت 19:45 وقت تهران، 20:45 به وقت کابل و 21:15 وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر